Wednesday, February 10, 2010

mandi-manda di gunung ledang..

sabtu lalu pada tanggal(aiceh) 6/2/2010 aku n the BMCS laki member g gunung ledang...heh..sehari sebelum tue memang excited giler ah..bkn selalu g jalan nie..konon2 lar kan...hehe..tapi pagi tue,memang malas giler lah nak bgn..ngantuk tak hengat nyer..maner taknyer,tido kol braper tah..tapi demi kawan n jalan,ku gagahi jua..hak3x..aku suh pit bawa coz lesen tak idopkan laie..thanx to pitdel coz sudi nak bawak.hehe..kami bertolak kol 8.30(tapi takla tepat sgt waktunyer)..kumpul sumer2 kat stesen minyak ayer keroh..makan roti dulu,lapas giles las..pastu journey pon begin..ikot highway..kuar kat exit muar kot..habis tempat sumer nak amik gambar,atas highway la..huhu..jap laie aku post..pastue sampai sane lam kol 11..heaven2..excited nak mndi(perhatian:sebelum g tue aku mandi dulu k..)..kami naik paling ats..lehla tahan tggi..tpi air die pon leh tahan..fun giler..pastu thanx to arip.die tunjuk ade satu tmpt mndi..tmpt tue ade cam lobang so ade bahagian yg dalam..best la masuk lubang tue,coz tue jer tmpt yg agak dalam..huhu..maleh dah nie..nie aku post sikit gmbr masa kat saner...


1 comment:

  1. yelarr....org tuh mandi-manda x ingat kita...:-p

    ReplyDelete